De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA VWV144WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,3

l********@h********** 03-05-2024
Geschreven voor: ETNA VWV144WIT

Ik ben dik tevreden met mijn vaatwasser ikvind her een fijn produck hij maakt geen lawaai en hij wast goed schoon ook handig is het eco progamma plus dat ik heel blij was met de snelle levering en de nette bezorging keurige mensen ik zou iedereen de vaatwasser van etna aan raden

Beste koop! 18-04-2024

Beste koop!

Geschreven voor: ETNA VWV144WIT

Sinds een week ben ik eigenaar van deze fantastische Etna VWV144WIT. De ruimte binnenin is ruim voldoende. Programma's staan goed aangegeven en aan het einde van een programma gaat de deur vanzelf open. Even wachten en je kunt al je vaat schoon én droog uit de ETNA vaatwasser halen.
Beste koop!

j*************@l****** 08-04-2024

Super vaatwasser

Geschreven voor: ETNA VWV144ZWA

Maakt de vaat goed schoon. Glazen komen er glanzend uit. Na het programma gaat de deur automatisch op een kier; geweldig! Er is bovenin ruimte voor lange wijnglazen. De buitenkant van de vaatwasser is diep glanzend zwart.

Pluspunten

• Plek voor lange wijnglazen
  • Deur gaat open op een kier na programma

webcare-7 08-04-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore!
Fijn om te lezen dat de vaatwasser zo goed bevalt. De verschillende mogelijkheden en het gebruiksgemak bevallen gelukkig goed. En niet te vergeten het wasresultaat.

Wij wensen jou heel veel plezier van deze mooie vaatwasser!

Ellen

Dennis V 26-03-2024

VWV144ZWA een zeer goed apparaat!

Geschreven voor: ETNA VWV144ZWA

Onze oude vaatwasser ging stuk.. dit was een aardig prijzig apparaat. Wij hebben gekeken voor een wat betaalbaarder exemplaar en kwamen daarbij uit bij de Etna VWV144ZWA. Voor de prijs een geweldig apparaat! Hij ziet er strak uit in het zwart. Hij is erg stil voor apparaten in deze prijsklasse.. gemakkelijk in het gebruik en hij maakt de vaat erg schoon! Doordat de deur uit zichzelf open gaat na het programma, is het 's ochtends alleen de droge vaat (zonder enige vlekken) even opruimen. Hij doet niks onder voor het apparaat wat we eerder hadden van een aantal prijsklassen hoger. Echt een aanrader!

Pluspunten

• Stil
  • Wast erg schoon
  • Genoeg programma's waaronder eco
  • Vaat komt er droog en zonder vlekken uit

Minpunten

• Geen display

webcare-7 26-03-2024

Beste Dennis,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Vervelend dat de vorige vaatwasser kapot is gegaan.
We vinden het fijn te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van deze stille vaatwasser. Het automatisch deur openen is ook een plus.
We wensen je nog veel schone vaat toe!

Kim

Elisa 21-03-2024

Zeer fijne vaatwasser! Geen herrie!

Geschreven voor: ETNA VWV144ZWA

Hele fijne vaatwasser. Maakt weinig herrie en wast spik en span. Zelfs de klep opent vanzelf wanneer het programma klaar is. Ik moest even wennen dat er geen tijdsaanduiding zichtbaar is maar deze staat duidelijk in gebruiksaanwijzing. Halve programma’s werken ook super goed voor kleine huishoudens bijvoorbeeld. Ik ben zeer tevreden. Zwarte vaatwasser bij mijn zwarte keuken staat ook heel fraai.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Halve programma’s
  • 3 jaar extra garantie dus totaal 5 jaar

webcare-7 21-03-2024

Beste Elisa,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met deze stille vaatwasser en de functies. Fijn ook dat het design bij de rest van de keuken past.
We wensen je nog veel schone vaat toe!

Kim

Nermina 18-03-2024

Bevalt erg goed!

Geschreven voor: ETNA VWV144WIT

Wij hadden geen vaatwasser! Ik was er zo klaar mee dus deze geweldige Etna gekocht! Super tevreden over!! Hij doet wat ie moet doen, je hoort hem amper! En met een gezin van 5 wordt ie veel gebruikt!!!

Super tevreden dus over

webcare-7 19-03-2024

Beste Nermina,

Een maximale reviewscore van een 10! Dankjewel, daar zijn wij natuurlijk heel erg blij mee. Leuk om te lezen dat je zo super tevreden bent. Wij begrijpen goed dat met een groot gezin een vaatwasser een welkom item in de keuken is.

Wij wensen jou veel plezier toe met de aankoop.

Met vriendelijke groet, Femke